Rastgele

Dwayne Johnson’lı Gökdelen Filminin Sosyal Medyada Dalga Konusu Olan Afişi!

Dwayne Johnson’ın başrolünde yer aldığı aksiyon filmi Gökdelen geçtiğimiz hafta yani 13 Temmuz Cuma günü vizyonda izleyicilerle buluştu. Filmin konusu ve oyuncuları oldukça güzel ve ilgi çekici olsa da filmin afişleri tüm sosyal medyanın diline düşmüş durumda. Bu komik afişlerden önce size PigmeLaf.com Sosyal İçerik Platformu olarak ilk olarak Gökdelen filminin konusundan ve fragmanından bahsetmek istiyorum…

 

Ä°lgili resim

 

Filmin konusu; Eskiden FBI’ın rehine kurtarma biriminde çalışmış ve savaşlarda yer almış Will Ford yani Dwayne Johnson abimiz, bir operasyon sırasında sol bacağını kaybettikten sonra emekliye ayrılmış ve gökdelenler için güvenlik danışmanlığı yapmaya başlamış. Çin’de bulunan dünyanın en yüksek binası “The Pearl” için bir güvenlik araştırması yapması gerektiğinden kendisi de ailesiyle birlikte buraya yerleşerek bizzat gözlem yapmaya başlıyor. Fakat binada bariz güvenlik açığı vardır ve Ford abimiz haklı çıkar binanın 96. katında bir yangın çıkar. Yangının sorumluluğu tabii ki gariban Ford abiye yüklenir. Ford abimiz hem adını temize çıkartmak hem de binada yangının ortasında kalan ailesini kurtarmak için elinden gelen her şeyi yapmaya başlar.

 

Hala vizyonda olan filmi izlemek için fragman; 👇🏼

 

Gel gelelim şu meşhur dalga konusu olan afişlere 😂 Şimdi iki tane afişimiz var ve onların orijinal halleri de bunlar;

İlk afiş;

Buda ikinci afiş;

 

İlk afiş zaten tamamiyle dalga konusu olmuşken ikinci afişte tam bir hayal kırıklığı yarattı. Gökdelenin kenarından tutan Ford abimiz fizik kurallarına aykırı davranışlarıyla insanları güldürürken “Ya yapmayınn yaa” diyerek düşündürdü 😂😂İlk afişimiz ise sosyal medyanın diline bir düştü pir düştü. Hadi birlikte ilk afişle alakalı yapılan komik capslere bakalım 😂

 

1- Ford abimize yardımcı olmak için alternatif yol güzergahları belirlenmiş 😂

 

2- Vinç yardımıyla Gökdelen’e yakınlaştırmış bazı kişiler Allah sizden razı olsun Ford abinin işini kolaylaştırdınız 😂

 

3- Yardımsever insanlarımız durmuyor Ford abimize yardım güvercini bile yollamışlar 😂

 

4- Alttan ne öyle arabayla geçmeler falan, AYIP! 😒

 

5- Gökyüzünden uzatılan bir halat baya bir yardımcı olurdu tabii!

 

6- Ay basamak basamak iyi olmuş he!

 

7- Ay balonlu falan ne minnoş olmuş öyle Ford abi!

 

8- 1 (BİR) adet Ford abi tam olarak 9 (DOKUZ) insan gücünde olabilir!

 

9- Bilmem kaç küsür katlık Gökdelen yapmışsın şu kenarından adama bir halat uzatmadı kimse!

 

10- Veee karşınızda kötülerin düşmanı iyilerin dostu Supermen!!!

 

11- Her şey açı meselesi her şey!!

 

12- E adam aceleden yapamadı tabi açı hesaplaması falan!

 

13- Ford abim adım adım atlayacaksın yok öyle çatara patara atlamak!

Filmi izlerken yaptığı kahramanlıklarla ‘yok artık’ dedirtten Ford abimiz galiba bu filmde karakterine hem Superman olarak uçmayı hem de Gökdelen’in etrafında savunmasız gezerek Örümcek Adam olmayı hedeflemiş. Filmi izleyenler ikiye bölünmüş durumda. Bir kesim “E filmlerde böyle şeyler olabilir tabii” derken diğer bir kesim de ” E gerçekçilik nerede? Abartmayın” diyor. Peki siz ne düşünüyorsunuz?

Başlıklar: , , , , , , , , , , ,

Yorumlar

Henüz hiç yorum yapılmamış.

Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapın.

SİZİN İÇİN ÖNERİLİYOR

06 Mayıs 2018, 17:30

Yeni Gerçekçiliğin Çarpıcı Örneği Yeniden Cannes’da

Başka çarem yoktu suçluma dönüşmekten başka… Sinemada sürekli iki görüş arasında kaldık; sinema ya gerçekliği olduğu gibi yansıtmalıydı ya da gerçeklik kurmacayla harmanlanmalıydı. Kimilerileri gerçek hayat sıkıcı, ondan kaçmak isteyenler kendini sinemada bulur dedi. Kimileri ise sinema gerçekliğin ta kendisi ve onu olduğu gibi yansıtmalı dedi. Derken biz iki görüşün...

Devamını Görüntüle