Türkiye’nin Tavuk Stoğu Bitti Ama Mizah Stoğu Bitmedi

20 gündür şafak sayar gibi tavuk için saydık. Her gün biraz daha organik tavuklarımıza ve yumurtalarımıza veda ettik ve o gün geldi çattı. Türkiye’nin Tavuk stoğu bitti ama tabi ki mizah stoğumuz hala sağlam. Twitter özellikle bu mizahı içinde barındıran en büyük site olabilir. Pigmelaf.com Sosyal İçerik Platformu olarak tavuğu mizahına alet edenleri bir araya getirdik. 😂

1. Tavuk istiyoruz tavuk! 😂

2. Sayın İnce ne yapıyorsunuz? 🙃

https://twitter.com/grkmkenks/status/1006066311426924544

3. Kabus olsa gerek? 🤧

https://twitter.com/tesrinievvel/status/1005790813761220608

4. Amin 🧐

5. Vakitleri dolmamış demek ki

6. Tam bir aşk değil mi? 😍

7. Borç yiğidin kamçısıdır!

8. 😂😂😂

9. Sigaralar yansın mı o zaman?

https://twitter.com/feyzanotfound/status/1006608202325221379

10. Kahvaltı mekanı olsak bu kadar da borcumuz olmazdı diye düşünüyoruz 🙃

https://twitter.com/Cemil_Marki/status/1006819597377470465

11. Ee ne olacak şimdi?

https://twitter.com/birgaripugur/status/1005833083185258496

12. Yine mi dolar? 🙃

13. 🐥🐥

14. Uuu sert ama haklı!

https://twitter.com/Pozzecco__/status/1000986196095496192

15. Anlatın bize NA SIL??

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir